عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: که بحث رساله دکتری روحانی تاثیری در روند انتخابات ندارد زیرا مردم به دکترای ایشان رای نمی دهند بلکه به تفکر و برنامه های او رای می دهند.

محمد قمی در مورد پیگیری تشکیل کمیته بررسی رساله دکتری حسن روحانی در مجلس در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار سیاسی مرور نیوز گفت: واقعیت این است که تحقیق و تفحص حق مجلس است اما باید برای انجام این کار شرایط زمانی در نظر گرفته شود.

وی ادامه دارد: اکنون تمام مردم درگیر انتخابات هستند و لذا طرح این موضوع جنبه سیاسی دارد تا کار کارشناسی. زیرا اگر هدف کار کارشناسی است باید رساله دکتری روحانی سر فرصت مورد بررسی قرار گیرد، در حالی که الان مجلس تعطیل است و در تعطیلات هم کاری نمی توان از پیش برد.

نماینده مردم پاکدشت در خانه ملت با اشاره به لزوم برخورد قانونی با تمام متخلفین خاطر نشان کرد: در صورتی که تخلفی صورت بگیرد باید با آن برخورد شود و رئیس جمهور هم از این مساله مستثنا نیست. لذا اینکه برخی با اهداف سیاسی در شرایط موجود این مسائل را مطرح می کنند، کاری مذموم است.

قمی همچنین تاکید کرد: نکته مهمتر آن که بحث رساله دکتری روحانی تاثیری در روند انتخابات ندارد. زیرا مردم به دکترای ایشان رای نمی دهند بلکه به تفکر و برنامه های او رای می دهند.