امسال هم شبکه های مختلف سیما برنامه های متنوعی را برای پخش در شب یلدا 95 آماده کرده اند که مجریانی از جمله علی ضیا و فرزاد حسنی و رامبد جوان اجرای آنها را بر عهده دارند که باید دید کدام یک موفق تر عمل می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، چند سالی است شبکه های مختلف ویژه برنامه هایی مختص شب یلدا را تدارک می بینند.

شبکه یک سیما: برنامه مثبت یک با اجرای علی ضیا

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، و پس از ارائه ی طرحی از جانب برنامه سازان، تهیه و تولید ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک به تیم برنامه ساز «مثبت یک» سپرده شده است که با همین عنوان هم برنامه شب یلدا به روی آنتن می رود.

اجرای این برنامه بر عهده «علی ضیا» خواهد بود و قرار است دراین برنامه که حدود سه ساعت یعنی از ساعت 23 الی 2 بامداد 30 آذر از هنرمندان و چهره های محبوب مردم دعوت به عمل آید.

در ویژه برنامه ”شب یلدا” به تهیه کنندگی افشین حسین خانی همچنین از چند قطعه جدید موسیقایی رونمایی خواهد شد. تیتراژ شروع برنامه کماکان کار حامد همایون است و تیتراژ پایانی با خواننده ای که قرار است حضور او سوپرایز باشد.

عوامل برنامه‌ی مثبت یک خبر از یک غافلگیری در برنامه شب یلدا می‌دهند.

بر اساس این گزارش برنامه‌ی مثبت یک صبح سه شنبه تکراری به روی آنتن خواهد رفت. عوامل این برنامه در تدارک برنامه شب یلدا که ساعت 23 به روی آنتن خواهد رفت، هستند.

 

شبکه سه سیما: برنامه «حرف تو برف» با اجرا فرزاد حسنی

ویژه برنامه شب یلدا شبکه 3 با عنوان «حرف تو برف»  به تهیه کنندگی مصطفی شریفی و اجرای فرزاد حسنی با حضور هنرمندان در حوزه بازیگری و خوانندگی و همچنین میهمانان ویژه از حوزه های مختلف روانه آنتن خواهد شد.

اجرای زنده خوانندگان، بخش های گزارشی واجرای میان برنامه های طنز  از بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

ویژه برنامه «حرف تو برف» سه شنبه 30 آذر بعد از خبر شبانگاهی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

شب نشینی شب یلدای «نود» با شهاب حسینی

عادل فردوسی پور در شب قبل از شب یلدا بخشی از برنامه نود را به گفت و گوی ورزشی با شهاب حسینی اختصاص داده است. این گفت و گو در قالب پلی بک 20 دقیقه‌ای خواهد بود شهاب حسینی در برنامه «نود» حضور نخواهد داشت.

«نود» دوشنبه 29 آذر ساعت 22 و 15 پخش خواهد شد.

 

شبکه چهار: «چشم شب روشن» با حضور لوریس چکناواریان

برنامه چشم شب روشن به مناسبت شب یلدا ویژه می‌شود. این ویژه برنامه با اجرای محمدصالح علا سه شنبه شب ساعت 23 به روی آنتن می‌رود. در این ویژه برنامه رضا مهدوی کارشناس مجری بخش موسیقی با لوریس چکناواریان گفت و گو خواهد داشت.

 

شبکه نسیم: برنامه «خندوانه» با رامبد جوان

 سری چهارم برنامه تلویزیونی «خندوانه» با رامبد جوان از شب یلدا مهمان خانه‌ها می‌شود.

در فصل جدید از «خندوانه» تغییرات چندانی ایجاد نشده است و مخاطبان از اول دی با همان شکل و شمایل همیشگی این برنامه را خواهند دید.

زمان پخش این برنامه سه‌شنبه 30 آذر ساعت 22 خواهد بود.