بیژن میرباقری گفت: روزهای پایانی تصویربرداری سریال تلویزیونی رنج پنهان سپری می‌شود.

 به گزارش مرور نیوز، بیژن میرباقری کارگردان سریال تلویریونی رنج پنهان، در خصوص روند تولید این سریال گفت: روزهای پایانی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی رنج پنهان سپری می‌شود و به زودی کار ضبط به پایان می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی مونتاژ، صداگذاری و موسیقی پیش می رود.

میرباقری در خصوص زمان پخش این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به اینکه جدول پخش سیما پر شده، سریال رنج پنهان بعد از ایام‌اللهدهه فجر به روی آنتن می رود.

گفتنی است؛ فیلمنامه سریال رنج پنهان به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی رضا جودی، توسط حسین تراب نژاد، مهدی حمزه و براساس طرحی از حمیدرضا سبحانی نژاد به نگارش درآمده است.

سریال رنج پنهان

سریال «رنج پنهان» در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و تا کنون بازیگرانی چون قطب الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، فرشید زارعی فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری و نسرین نکیسا جلوی دوربین آن رفته اند.

سریال رنج پنهان2

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

در سال ۵۳، مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی‌آشوبد. بحران آن سال‌ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می‌رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد می‌کند.