دبیر علمی همایش ملی روش های نوین احصاء و درآمد پایدار شهرداری های کشور گفت: شهردار بابل جزو شش شهردار برتر عملگرا کشور در کسب درآمد پایدار شد.

به گزارش مرور نیوز، محمد رحمانی اظهار کرد: امروزه  یکی از معضلاتی که گریبانگر شهرداری های کشور بوده است عدم وجود کسب درآمد پایدار است.

وی با اشاره به اینکه همایش ملی روش های نوین احصاء و درآمد پایدار شهرداری های کشور در راستای کمک برای افزایش درآمد شهرداریها بوده است، گفت: بیش از 60 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که 22 مقاله به صورت جدی توسط کمیته علمی ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی بیان کرد:  بر اساس ارزیابی انجام شده ،مستندات ارائه شده توسط شهرداریها و پاسخ به سوالات طرح شده توسط شهرداران، کمیته ممیزی همایش ملی روش های نوین احصاء و درآمد پایدار شهرداری ها،شش شهردار را به عنوان شهرداران برتر عملگرا انتخاب و معرفی کرده است،

وی تصریح کرد: شهرداران تهران، اردبیل،بابل، ساری، گرگان و رشت به عنوان شهرداران برتر در طرح جامع درآمدهای پایدار انتخاب شدند.

رحمانی با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه ها و سخنرانی های این همایش تحت تاثیر پلاسکو برگزار نشده است، گفت: نخستین همایش درآمدهای  پایدار به مدت دو روز به میزبانی ساری در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی سازمان بهزیستی برگزار شد.

وی از برگزاری اجلاسیه شهرداران حاشیه دریای خزر در سال 96 خبر داد و افزود: این اجلاسیه در یکی از کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار می شود.