عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از اعضای شورا از افرادی که دروغ منتشر کرده‌اند شکایت کرده است اما به دلیل این شکایت هیچ خبرنگاری به زندان نرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی مرور نیوز، محسن پیرهادی در دویست و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، درباره شکایت برخی از اعضای شورا و پس گرفتن شکایت از خبرنگاران، اظهار داشت: تعدادی از اعضا از متخلفان شکایت کرده‌اند و این شکایت را دنبال می‌کنند، اما هیچ خبرنگاری به دلیل شکایت چند تن از اعضای شورای شهر به زندان نرفته‌ است.

وی با بیان اینکه با انتشار خبری در فضای مجازی حیثیت افراد را می‌برند، و برای پیگیری قوه قضائیه باید این موضوع را مورد پیگیری قرار دهد، تصریح کرد: 20 درصد افراد براساس بررسی‌های صورت‌گرفته یکبار به یک مجموعه خبری مراجعه می‌کنند، اگر در آن یک بار چنین خبری را درباره یک مسئول ببینند و دیگر برای تکذیب آن به آن مرجع خبری مراجعه نکنند چه اتفاقی می‌افتد؟ چگونه باید این حق را مطالبه کرد؟ 

پیرهادی گفت: آزادی برای انسان و رسانه در چارچوب قانون است و رسانه‌ها نباید هر چیزی را بگویند. 

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: حتی با ادله عنوان شده، معذرت‌خواهی نکردند و توضیحات اعضای شورا را نیز منتشر نکردند و ما از حق شهروندی خود مبنی بر اعاده حیثیت می‌توانیم استفاده کنیم.