در دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد یزد که با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، سید محمد میرمحمدی استاندار، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، و سایر اعضا برگزار شد، با تاسیس مجتمع بین المللی واحد یزد جهت جذب اتباع خارجی، به اتفاق آرا موافقت اصولی صورت گرفت.

به گزارش مرورنیوز، دکتر میرزاده طی این جلسه در سخنانی تاکید کرد: سعی ما این است که هیچ نیرویی از دانشگاه خارج نشود به همین خاطر واحدها با توجه به ظرفیت‌های خود از محل توسعه فعالیت‌های اقتصادی یا اقتصاد دانش بنیان به کسب درآمد بپردازند و تنها به منابع شهریه ای متکی نباشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های دانش بنیان استان یزد گفت: در جریان بازدید از مرکز رشد تفت از توسعه فعالیت های دانش بنیان در مناطق مختلف بسیار خرسند شدیم.

دکتر میرزاده همچنین از دکتر مهرنیا که 3000 جلد کتاب در زمینه علوم نجوم به کتابخانه واحد تفت اهدا کرده بود، با اعطای لوح یادبود قدردانی کرد.

همچنین در این جلسه، با ایجاد و تاسیس مرکز تحقیقات سازه و زلزله در واحد تفت و نیز ایجاد و تاسیس مرکز تحقیقات معدن و صنایع جوار معدنی در واحد بافق موافقت شد و به موجب مصوبه هیات امنای استان یزد تصمیم گیری در خصوص مرکز تحقیقات سرامیک در واحد میبد و مرکز تحقیقات پسته و محصولات کنجدی در واحد اردکان مقرر شد در کمیسیون دائمی هیات امنا تصمیم گیری شود.

موافقت با تبدیل حکم سرپرستی واحدهای ابرکوه، تفت و اشکذر به ریاست یکی دیگر از مصوبات این جلسه به شمار می رود. همچنین پیشنهاداتی در خصوص راهکارهای کاهش واحد زیان ده و افزایش درآمد های غیر شهریه ای مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در انتهای این جلسه استاندار یزد با تشکر از دکتر میرزاده و همراهانش به علت سفر به یزد، از اهتمام جدی دکتر میرزاده به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تشکر کرد و پیگیری جلسات هیات امنای استانی به ابتکار دکتر میرزاده را مصداق واقعی نخبه گرایی دانست.
آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان نیز در انتهای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر میرزاده و همراهانش در بیاناتی راجع به قیام عاشورا، از حضار جلسه درخواست کرد در پرورش جوانان ایرانی به گونه ای بکوشند که انها پیام واقعی عاشورا که پرهیز از بی تفاوتی نسبت به ارزش ها، انسانیت و آزادگی است را درک کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،استاندار یزد، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، دکتر بی طرف، دکتر داوری اردکانی، دکتر رضا امر الهی، دکتر پاک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مهندس هاشمی معاون عمرانی، دکتر احسانی معاون اداری و مالی، حجت الاسلام والمسلمین عسکری معاون‌پارلمانی، دکترحسین زاده لطفی معاون آموزشی، دکتر علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور هیات امناهای استانی، دکتر ذاکر مشاور اجرائی رئیس دانشگاه و اعضای هیات امنا حضور داشتند.