با اعلام انتقال خون استان تهران، ۹ مرکز فعال در تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت به هموطنان در پایتخت هستند.

به گزارش مرورنیوز، سه‌شنبه بیستم و چهارشنبه بیست‌ویکم مهر مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، مراکز انتقال خون وصال، آزادی، نارمک، پیروزی، چیذر، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون در مرکز ری شناسی و حسینیه سوهانک آماده پذیرش اهداکنندگان خون در پایتخت هستند.

بر این اساس مراکز فعال در روز تاسوعا عبارتند از:

واحد اهدای خون مرکز  واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، شماره ۹۹. از ساعت ۸ تا ۲۳ اهداکنندگان خون را پذیرش می‌کند.

مرکز نارمک، بزرگراه رسالت، واقع در بین میدان رسالت و چهارراه سرسبز، نبش خیابان ۴۹، مرکز آزادی، واقع در میدان آزادی، داخل پارک المهدی (عج)، جنب ساختمان شهر کتاب، مرکز پیروزی، واقع در بین خیابان اول و دوم نیروی هوایی، روبروی سازمان تامین اجتماعی پلاک ۲۷، مرکز چیذر واقع در خیابان حکمت، چیذر - میدان ندا، مرکز شهریار واقع در شهرستان شهریار، خیابان انقلاب، روبروی امامزاده اسماعیل (ع) و مرکز ورامین واقع در کمربندی شهیدبهشتی، خیابان مجتمع ادارات، خیابان امیرکبیر، کوچه خیام از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

در عین حال در این روز  مرکز ری شناسی واقع در شهر ری، میدان شهرداری، خیابان مدرس ضلع شمال غربی میدان و حسینیه سوهانک در  سوهانک، حسینیه سوهانک از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا پایان مراسم عزاداری آمادگی خدمت‌رسانی به اهداکنندگان خون وجود دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی انتقال خون تهران، در روز عاشورا نیز واحد اهدای خون مرکز از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ و مراکز نارمک، آزادی، پیروزی، چیذر، شهریار و ورامین از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر پذیرای اهداکنندگان خون هستند. در عین حال در روز عاشورا در مرکز ری‌شناسی و حسینیه سوهانک هم از ساعت ۸ تا پایان مراسم عزاداری آمادگی ارائه خدمت به اهداکنندگان خون وجود دارد.