شهردار منطقه ۷ با اشاره به پلمب موقت خانه هنرمندان پیشکسوت در صبح امروز- شنبه ۲۴مهرماه۹۵- گفت: این ملک تابلویی درخصوص خانه هنرمندان پیشکسوت در خیابان ندارد.

به گزارش مرورنیوز، سعید طلوعی، با اشاره به پلمب ملک موسوم به "خانه هنرمندان پیشکسوت" اظهارکرد: این ملک ۲ طبقه در خیابان پاکستان، خیابان حافظی واقع شده و در طرح مصلی تهران قرار دارد که مالک اقدام به تعمیرات بدون مجوز کرده بود و در طول این مدت نیز مانع بازدید مسوولان شهرداری منطقه شده بود.

وی با اشاره به ابلاغ اخطاریه درخصوص انجام تعمیرات غیرمجاز در مرداد سال جاری به مالک ادامه داد: در روز عاشورا نیز شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ نسبت به ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی اطلاع دادند که با تذکر مسوولان شهرداری تا روز شنبه- امروز- تعمیرات متوقف شد تا نسبت به گرفتن مجوز برای ملک مذکور اقدام شود.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه این ملک تابلویی که نشان دهد این ملک خانه هنرمندان پیشکسوت است، در خیابان ندارد، اظهار کرد: ملک مذکور تاکنون مجوزی نسبت به فعالیت این خانه ارائه نداده است.

وی به نصب یک دکل غیرمجاز مخابراتی در پشت بام این ملک نیز پرداخت و ادامه داد: ما در بازدیدمان متوجه شدیم که مالک اقدام به قطع ۲ اصله درخت نیز کرده و همچنین تغییرات اساسی اعم از برداشتن تیغه های داخلی ساختمان نیز انجام شده است.

طلوعی با اشاره به اینکه مالک اظهار کرده که به شهرداری نامه نگاری در این باره داشته است، افزود: این موضوع صحت دارد، اما مجوزی صادر نشده است؛ چراکه این ملک در طرح مصلی تهران واقع شده و در این طرح هیچ گونه مجوز تعمیراتی و تغییراتی داده نمی شود.

وی در پایان با اشاره به رفع پلمپ این ملک خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز دستور رفع پلمب داده شده تا مالک نسبت به اخذ مجوز اقدام کند.