کنفرانس ملی «چالش‌های زیست‌محیطی و چشم‌انداز صنعت کشاورزی، آبزیان و غذا»، ۲۰ آذر امسال در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش مرورنیوز، هدف از برپایی این کنفرانس، ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان، سازمان‌ها و صنعتگران در همه زمینه‌های علوم و مهندسی محیط زیست، علوم و مهندسی کشاورزی، علوم شیلات و آبزی‌پروری و علوم صنایع غذایی است.

این کنفرانس علمی به همت سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با همکاری و مشارکت کمیسیون ملی یونسکو-ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن علوم خاک ایران، انجمن علوم باغبانی ایران، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مراکز صنعتی مرتبط برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته علمی کنفرانس، تمام صاحب نظران، متخصصان و علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف مهندسی کشاورزی، محیط زیست، شیلات و آبزی‌پروری و صنایع غذایی می‌توانند مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی- فنی است، چه در زمینه‌های تئوری و چه کاربردهای عملی آنها به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

همزمان با این کنفرانس، نشست‌های علمی- تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای علمی و نمایشگاهی نیز به منظور آشناکردن علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش‌های مرتبط با زمینه‌های مختلف علوم محیط زیست، کشاورزی، شیلات و آبزیان و صنایع غذایی برگزار می‌شود.

محورهای اصلی کنفرانس شامل «علوم کشاورزی»، «علوم شیلات و آبزی پروری»، «علوم صنایع غذایی» و «علوم و مهندسی محیط زیست» است.

اول آبان امسال آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.aff2016.ir مراجعه کنند.