راننده پژو پارس که پس از تصادف با ۲ زن فرار کرده بود، خبر نداشت که یکی از زنان جوان زیر ماشین گیر کرده است.

به گزارش مرورنیوز، ساعت 17:49پنجشنبه، یک دستگاه پژو پارس که 2پسر جوان سرنشینان آن بودند با سرعت زیادی از میدان نمایشگاه گذشت و وارد خیابان میثاق مشهد شد. هوا رو به تاریکی رفته بود و 2زن جوان در خیابان در حال حرکت بودند که ناگهان خودروی پژو با هر دوی آنها برخورد کرد.

شدت برخورد به حدی بود که یکی از قربانیان به آن‌سوی خیابان پرتاب شد و در همین هنگام با خودروی پرایدی که در آن‌سوی خیابان در حرکت بود، برخورد کرد و به‌شدت مجروح شد. زن دیگر اما همزمان با برخورد به زیر ماشین کشیده شد و گیر کرد. راننده با دیدن این صحنه تصمیم به فرار گرفت و پایش را روی گاز گذاشت. چند نفر از شاهدان که متوجه شده بودند یکی از زن‌ها زیر پژوپارس گیر کرده است با ماشین و موتور به سمت این خودرو حرکت کردند تا راننده را مجبور به توقف کنند، اما او به تصور اینکه آنها قصد دستگیری وی را دارند به سرعت ماشین افزود تا راهی برای فرار پیدا کند.

پس از طی مسافتی نسبتا طولانی و حوالی میدان امام‌علی(ع) مشهد، در نهایت شاهدان موفق شدند خود را به‌خودروی پژو رسانده و راننده را مجبور به توقف کنند. آنها همزمان ماجرا را به پلیس و آتش‌نشانی خبر دادند و تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند. زن جوان زیر خودرو گرفتار و به‌شدت مجروح شده بود و تیم‌های آتش‌نشانی به محض حضور در محل، عملیات نجات او را آغاز کردند.

از سوی دیگر با حضور پلیس در محل، راننده بازداشت و در تحقیقات مدعی شد که متوجه گیر کردن زن جوان زیر ماشینش نشده است. او گفت: با دوستم در خیابان‌ها می‌گشتیم و صدای ضبط ماشین زیاد بود و ناگهان 2زن را مقابل ماشین دیدم و پیش از اینکه موفق به توقف شوم، با آنها تصادف کردم.

پس از آن ترسیده بودم و وقتی دیدم چند نفر به طرفم می‌آیند، تصمیم به فرار گرفتم. آنها به‌دنبال ما بودند و چون صدای ضبط زیاد بود، صدای جیغ و فریاد زنی که زیر ماشین گیر کرده بود را نشنیدم. من تصور می‌‌کردم که شاهدان قصد دستگیری مرا دارند و برای همین فرار کردم و اصلا خبر نداشتم که فردی زیر ماشین گیر کرده است. همزمان با اظهارات این مرد، آتش‌نشانان موفق شدند زنی را که زیر پژو گیر کرده بود نجات دهند. او زنده بود اما دچار جراحات شدیدی شده بود. به گفته آتشپاد سوم رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، زن جوان برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان منتقل شد.