گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های سراسر کشور و همچنین همایشی با موضوع داوری، سوم و چهارم آبان در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش مرورنیوز، مسعودی‌فر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی با تشریح محورهای همایش و گردهمایی گفت: نقش داوری در رفع موانع اطاله دادرسی، ارائه گزارش اجرای پیشرفت برنامه در حوزه داوری، تشریح عملکرد اتاق بازرگانی در ترویج داوری، نقش سازمان ثبت در همسوسازی عملکرد موسسات داوری، آسیب شناسی عملکرد موسسات و راهکارهای ایجاد وحدت رویه، عملکرد اداره کل پیشگیری‌های قضایی در حوزه داوری، برگزاری جلسه هم‌اندیشی و اعلام سیاست‌های کلی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از محورهای همایش داوری است.

وی محوریت گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه چهار آسیب اولویت دار حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این همایش معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس قوه قضائیه، مسئولین کشوری از جمله قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون اجتماعی ناجا، قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاون دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی حضور خواهند داشت.