سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش گرفتن یک مجتمع مسکونی در پونک خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 5:33 صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه بالابر و تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی بالاتر از پل همت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه ساختمانی پنج طبقه ۲۰ واحدی بود که در طبقه دوم آن واحد ۱۰۰ متری آتش گرفته و دود زیادی طبقات این ساختمان را در بر گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه لکه‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود خاطرنشان کرد: عوامل آتش نشانی با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و نجات را آغاز کرده و یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات، 12 تن از ساکنان این مجتمع مسکونی را از میان دود خارج کرده و به محل انتقال دادند.

وی اضافه کرد: مردی ۴۰ ساله نیز در این واحد مسکونی دچار سوختگی شده بود که عوامل آتش نشانی وی را خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی ادامه داد: شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کرده و پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود در ساعت 7:40 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.