وزیر دادگستری گفت: اگر از نعمت رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محروم بودیم، نمی‌توانستیم معنای آیات قرآن را صحیح درک کنیم. آنجا که خدا فرمود: تنها از او بترسیم و ترسی از بندگان خدا نداشته باشیم.

به گزارش مرورنیوز، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری، در دومین نشست مجمع خیرین کشور، نعمت ولایت را نعمتی بسیار بزرگ برای مردم ایران برشمرد و با اشاره به اینکه خداوند نعمت و دین خود را با ولایت برای ما کامل کرد، اظهار داشت: خداوند دینی را دوست ‌دارد که در رأس آن پیامبر صلوات الله علیه و آله، امیرالمومنین علی علیه السلام و ائمه اطهار علیهم السلام و پیروان آن باشند، در چنین حالتی است که به گفته قرآن، تنها باید از خدا ترس و واهمه داشته باشیم و از هیچ کس نترسیم.

وزیر دادگستری با تشریح وضعیت کنونی دنیا که به عرصه‌ای برای سرکشی ظالمان تبدیل شده است، وعده های نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا به سران جنایتکار رژیم اسراییل را مورد انتقاد قرار داد و افزود: این وضع دنیای ماست که در آن پول، زور، اسلحه و تزویر، حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: اگر از نعمت رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) محروم بودیم، نمی‌توانستیم معنای آیات قرآن را درک کنیم، آنجا که خدا فرمود؛ تنها از او بترسیم و ترسی از بندگان خدا نداشته باشیم، عملی که در سیره رهبران معظم جمهوری اسلامی ایران بسیار دیده شده است.

عضو شورای مرکزی مجمع خیرین کشور با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: باید از عاشورا عبرت بگیریم و فرهنگ عاشورایی را در زندگی خود ملاک قرار دهیم؛ فرهنگی که در آن عشق و ایثار و از خودگذشتگی و شهادت وجود دارد.

وی با قدردانی از رضا مطلبی‌کاشانی و فعالیت‌های خداپسندانه وی در شهرک نمونه مددکاری ایران، راه‌اندازی مجمع خیّرین کشور را گامی برای ترویج فرهنگ خیری در جامعه عنوان کرد و گفت: هرگاه عطر انسان‌دوستی و کمک کردن در فضای جامعه بپیچد، جامعه خدایی شده، مورد لطف خدا قرار می‌گیرد.

وزیر دادگستری همچنین انتشار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خیّرین را مورد تأکید قرار داد و افزود: جامعه در صورت تبلیغ فعالیت‌های خیرین، متوجه خواهد شد که نیازمندان در تنهایی و مشکلات خود رها نشده‌اند و کسانی هستند که به فکر آنها و سرنوشت‌شان هستند.