فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ۱۳۰ کیلوگرم حشیش در عملیات منحصربه‌فرد پلیس در شهرستان فیروزکوه کشف شد.

به گزارش مرورنیوز ، و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: این عملیات منجر به انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه نیز شد. وی افزود: مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر که قصد انتقال یک محموله را از استان‌های شرقی به استان‌های غربی و مرکزی داشتند، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر شرق استان تهران و مأموران انتظامی شهرستان فیروزکوه اعضای این باند در یکی از مسیرهای ارتباطی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند. سردار ناظری با اشاره به نحوه انجام این عملیات بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی سوداگران مرگ بیش از 130 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی با اشاره به عملکرد مبارزه پلیس با توزیع مواد مخدر عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 932 خرده‌فروش و 106 قاچاقچی دستگیر و سه تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر کشف‌شده است. فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در این مدت 26 قاچاقچی دستگیرشده و یک تن و 60 کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف و 15 دستگاه خودرو نیز توقیف‌شده است.