فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: یک محموله البسه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در عملیات پلیس ساوه توقیف شد و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزراش مرورنیوز به نقل از پایگاه پلیس، پرویز اسدی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته ماموران انتظامی ساوه دو خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند. 

وی با اشاره به کشف یک هزار و ۳۰۰دست البسه زنانه قاچاق از این دو خودرو، بیان داشت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شد که در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب ۳ دفتر خدمات مجالس و سفره خانه سنتی متخلف در اراک

مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان، سه دفتر خدمات مجالس و سفره خانه سنتی متخلف در شهرستان اراک را پلمب کردند.

روز گذشته با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم صنفی و صیانت از امنیت اخلاقی جامعه اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان اراک به اجرا گذاشته شد.

با اجرای این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از تعدادی واحدهای صنفی شهرستان اراک بازدید کردند که پس از ارزیابی ها، دو واحد دفتر خدمات مجالس به علت برپایی مجالس خلاف شئونات اسلامی و یک سفره خانه سنتی متخلف به علت ارائه قلیان پلمب شدند.

عدم رعایت حق تقدم، یک کشته برجای گذاشت

در حادثه رانندگی روز گذشته استان در شهر جاورسیان شهرستان خنداب، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودروی پراید در برخورد با موتورسیکلت، یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

 در این سانحه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در شهر جاورسیان خنداب رخ داد، راکب موتور سیکلت و تنها ترک نشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند که پس از ساعاتی راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودروی پراید اعلام شد.