رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در جلسات پایش استانی که بر اساس یک پایش دقیق علمی صورت می‌گیرد جزو دانشگاه‌های برتر و موفق است.

به گزارش مرور نیوز، دکتر یدالله ملکی در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد  با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه پویا و کارآمد و روبه جلو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در استان یک هویت واحد دارد و این مسأله قابلیت‌های دانشگاه آزاد را برجسته می‌کند، بیان کرد: حضور بیش از 500 نفر عضو هیأت علمی و 34 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان افتخاری برای استان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد خرم‌آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در جلسات پایش استانی که بر اساس یک پایش دقیق علمی صورت می‌گیرد جزء استان‌های برتر و موفق است.

ملکی با بیان اینکه دانشجو آینده‌ساز این کشور است، تصریح کرد: خدماتی که در عرصه آموزش وپژوهش و فرهنگ  به دانشجویان ارائه می کنیم باید صادقانه، عالمانه و کارشناسانه باشد.

وی بیان کرد: چنانچه  جوان دانشجوی ما خودباوری داشته باشد و از توانایی ها و قابلیت های خود به درستی بهره بگیرد قطعا" به موفقیت خواهد رسید.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام مهدی قدرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: در آیات نورانی قرآن کریم و روایاتی که از پیامبر عالیقدر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) ذکر شده است به علم و جایگاه عالم توجه ویژه ای شده است.

وی خاطرنشان کرد: علمی می‌تواند مصداق این تأکیدات ویژه قرآن و ائمه (ع) باشد که بتواند چراغ  عقل باشد و انسان را به سوی کمال هدایت کند و هم برای خود انسان و هم برای جامعه بشری مفید باشد.

قدرتی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شرایط و مقدمات کسب علم را برای همه جوانان و علاقه مندان به تحصیل فراهم آورده است و تلاش می‌کند که نتیجه فعالیت‌های آن به تعبیر مقام معظم رهبری تربیت جوانانی متخصص و متعبد و انقلابی باشد.