دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت پس از پیروزی ارزشمند سپیدرود رشت برابر مس رفسنجان در پیامی به هواداران فوتبال رشت شاد باش گفت.

به گزارش مرور نیوز: شهردار و شورای شهر رشت از ابتدای فصل جاری به عنوان اسپانسر باشگاه سپدرود حضوری پر رنگ در موفقیت های این تیم داشته اند و تبلیغ ” می رشت؛ شهر خلاق گردشگری و خوراک ” بر روی پیراهن ارتش سرخ گیلان نقش بسته است.

دکتر ثابت قدم در صفحه اینستاگرامش چنین نوشته است:

به نام الله پاسدار خون شهیدان

امروز سپیدرود برای من پس از سالها یادآور دوران کودکی، در اوایل دهه ۶۰ در ورزشگاه پیر شهرمان «رشت» بود.

روزی که به همراه پدر و برادر عزیزم،برای دیدن بازی تیم منتخب گیلان با لوکوموتیو لایپزیک آلمان آمده بودم.

شاید جمعیت تماشاگران آن بازی آنهم با حضور تمامی بازیکنان آن روز از مرحوم سیروس قایقران گرفته تا حمیدرضا منصوری که امروز در کنار یکی از تیم های محبوب شهرمان قرار گرفته،تاکنون در ورزشگاه شهر ما تکرار نشده باشد،اما بعد از ۳ دهه حس کردم که رشت میتواند به سطح برتر فوتبال کشور صعود کند.

امواج سپیدرود برای من در آن سالها نشانگر رودخانه ای بود که به دریا و مرداب میریخت و امروز تجلی بازیکنان،مربیان و هوادارانی است که میخواهند هدف فوق را در میانه دهه ۹۰ رقم بزنند تا امواج این مسیر رودخانه های آلوده های شهر را نیز خودپالایی کند و ما بتوانیم «می رشت» را در شهر خلاق گردشگری و خوراک به مکانی پایدار برای جشنواره های ملی و بین المللی تبدیل کنیم.

در این مسیر توسعه و عقلانیت همچنان با ایثار و مقاومت در امواج سپیدرود خروشان در راه امام عاشوراییان ادامه دهید که قهرمانی شما پیروزی شهر شماست.

من آن موجم که آرامش ندارم/به آسانی سر سازش ندارم

سید محمد علی ثابت قدم