مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس جنوبی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از سکوهای موجود در یارد صدرا افزایش برداشت پنج میلیارد فوت مکعب گاز از میدان پارس جنوبی محقق می‌شود.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، محمد مشکین فام در جریان بازدید از سکوهای در دست ساخت پارس جنوبی در یارد صدرا افزود: در قبال مساعدت‌های مالی کارفرما، انتظار می‌رود پیمانکار نیز براساس برنامه زمان بندی مشخص و بر همین مبنا فعالیت‌های اجرایی خود را تسریع و افزایش دهد.

وی با اشاره به رفع مشکلات صدرا و پشتیبانی همه جانبه کارفرمای طرح‌ها از این شرکت، اضافه کرد: لازم است این فعالیت‌ها بدون اتلاف وقت هدف‌گذاری و با تلاش و همت بیشتری پیگیری شود.

مشکین فام گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از سکوهای موجود در یارد صدرا افزایش برداشت پنج میلیارد فوت مکعب گاز از میدان پارس جنوبی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دستیابی به این حجم از منابع گازی کشور در پارس جنوبی، نشانگر این است که وظیفه‌ای بزرگ و مسوولیتی ملی بر عهده مجریان طرح‌ها و پیمانکار قرار دارد، این موضوع ضرورت نظارت، برنامه‌ریزی و فعالیت‌های جدی تر را ایجاب می‌کند.