امام جمعه شهر بابل اظهار داشت:بابل فاقد مدیریت ورزشی شایسته است که این امر یکی از دلایل عقب‌ماندگی ورزشی در این شهرستان است.

به گزارش مرور نیوز،حجت‌الاسلام حسن روحانی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان بابل نه تنها فعالیت چندانی در توسعه ورزش انجام نداده است بلکه دیگر مسؤولان نیز به صورت جدی در این امر وارد نشده‌اند.

وی بیان کرد: در بازدیدی که قبل از برگزاری مسابقه خونه‌به‌خونه از زمین ورزشی شهدای هفت تیر بابل انجام شد برخی از تماشاگران تقاضا کردند جلسه‌ای را با مسؤولان امر برای تکمیل برخی از پروژه‌های ورزشی تشکیل شود که بر این ‌اساس جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس، فرماندار، شهردار، رئیس ورزش و جوانان و مسؤولان مربوطه برگزار شده است.

امام جمعه بابل تکمیل و بازسازی زمین ورزشی شهدای هفت تیر بابل را یکی از دغدغه‌های موجود برشمرد و بیان کرد: کمبود صندلی برای تماشاگران یکی از مشکلات اساسی زمین ورزشی شهدای هفت تیر بابل است که مقرر شد مسؤولان تدبیر جدی برای رفع این مشکل اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد از وجود خیرانی که تمایل به مساعدت درباره توسعه ورزش شهرستان دارند استفاده شود.

روحانی تقدیر از ورزشکاران از جمله ورزشکاران المپیکی را یکی از وظایف اداره ورزش و جوانان بابل برشمرد و افزود: جای بسی تاسف است نه تنها تجلیل شایسته‌ای از قهرمانان المپیکی بابل انجام نشده است بلکه حتی از زدن یک بنر هم دریغ کردند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: اگرچه قهرمانان المپیکی موفق به کسب مدال نشدند اما زحمات زیادی را متحمل شدند و نیاز بود از زحمات آنها تقدیر می‌شد که با غفلت مسؤولان شهری این امر میسر نشد.

روحانی تصریح کرد: بررسی مشکلات ورزشی و رفع نواقص موجود در حوزه ورزش، یکی از اهداف و اقدامات اساسی شورای ورزشی شهرستان بابل است.