فراخوان نخستین جشنواره «زن، خانواده و رسانه» که آبان‌ماه امسال برگزار می‎شود، توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، نخستین جشنواره ملی «زن، خانواده و رسانه» با هدف افزایش تعامل میان اهالی رسانه و دولت و تقویت پیوند میان دانشگاه و رسانه در حوزه زنان و خانواده برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین جشنواره زن، خانواده و رسانه را در آبان‌ سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

دریافت آثار در چهار محور »زن، خانواده و اقتصاد»، «زن، خانواده و اجتماع»، «زن، خانواده و فرهنگ»، «زن، خانواده و سیاست» و در شش قالب خبر و گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس و کاریکاتور می‌باشد.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس women.gov.ir سایت رسمی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آثار خود را ارسال کنند.

همچنین، دفتر امور زنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایتی را با هدف شناسایی بانوان فرهیخته، هنرمند، قرآن‌پژوه، مطبوعات و رسانه و اهل قلم در راستای بهره‌گیری در برنامه‌ریزی‌های آتی و ایجاد بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های بانوان موفق در سطوح مختلف راه‌اندازی کرده است.

از بانوان فرهیخته استان دعوت به‌عمل آمده استکه با مراجعه به سایت zananfarhang.ir با نهایت دقت و صداقت کامل و با تکیه بر مستندات ثبت‌نام نمایند و در صورت هر گونه ابهام با شماره تلفن ٠٦٦٣٣٣٢٢٩٤٨٧ داخلی ٢١٩ خانم بیرانوند تماس حاصل نمایید.