عقابان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شلیک موشک های ماوریک و راکت های هوشمند نقطه زن اهداف زمینی خود را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی ششمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت روز چهارشنبه گفت: جنگنده بمب افکن های 'اف 4' با شلیک موشک های ارتقا یافته ماوریک و راکت های هوشمند نقطه زن تمامی اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

وی با تاکید بر اینکه در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپادهای نیروی هوایی از ارتباط شناسایی و انهدهام اهداف شناسایی شده در حجم گسترده استفاده شد، افزود: هم اکنون عملیات انهدام هدف های از پیش تعیین شده توسط تیز پروازان ارتش در منطقه انارک اصفهان در جریان است.

ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی  در پایگاه شهید بابایی اصفهان و با رمز 'یاحسین بن علی' در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.

در این رزمایش سه روزه انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.