مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: حدود 9 هزار ویزا برای زائران حسینی استان اصفهان صادر شده است.

به گزارش مرورنیوز از اصفهان ، غلامعلی زاهدی  در خصوص ویزاهای صادر شده برای زائران اربعین از استان اصفهان، اظهار کرد: از تاریخ 16 مردادماه تا به امروز 44 هزار نفر از استان اصفهان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سایت «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 10 هزار ویزا برای زائران اربعین حسینی در اصفهان صادر شده است که صادر کردن ویزا برای زائران استان چهارمحال و بختیاری و یزد هم بر عهده سازمان حج و زیارت استان اصفهان است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: بیش از 10 هزار ویزا برای زائران استان یزد، چهار و محال بختیاری و اصفهان صادر شده که از این تعداد حدود 9 هزار ویزا برای زائران حسینی استان اصفهان صادر شده است.

وی تأکید کرد: تأکید و توصیه ما به کسانی که علاقه‌مند هستند تا در مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند، این است که ثبت‌نام خود را در سایت «www.samah.haj.ir» به روزهای پایانی موکول نکنند.

زاهدی در ادامه عنوان کرد: ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سایت «سماح» فقط تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان بابیان اینکه افراد علاقه‌مند به شرکت در مراسم اربعین حسینی فریب افراد سودجو و دلال را نخورند، کرد: کسانی که در سایت «سماح» ثبت‌نام می‌کنند، از بیمه و امنیت کامل جهت شرکت در مراسم پرفیض اربعین برخوردار می‌شوند.