غلامعلی سلیمانی با اشاره به اینکه تقلب در صنعت فرآورده های غذایی برای کسی هست که پول بخواهد والا شرکت های معتبر تخلف برایشان جایگاهی ندارد؛ گفت:دولت چون ذهن اقتصادی به صنعت و صادرات ندارد، نمی‌تواند به آن کمک کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مرور نیوز، مدیرعامل گروه صنایع غذایی کاله در رابطه با فرآورده‌های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس گفت: وقتی شرکتی از صفر شروع به فعالیت می‌کند مطمینا از محصولات با کیفیت و مناسب استفاده خواهد کرد چرا که به این راحتی بین مردم محبوب نشده پس احتمال تقلب آن یا وجود ندارد یا ممکن نیست ولی نمی‌توانیم بگوییم که هیچ شرکتی تخلف نکرده شرکت‌های معتبر و برند که از استاندارهای جهانی پیروی می‌کنند تقلب و تخلف برایشان جایگاهی ندارد.

غلامعلی سلیمانی توضیح داد:تقلب برای کسی هست که پول بخواهد! سوسیس کالباس ایرانی به‌مراتب بهتر از سوسیس کالباس فرنگی هست! چون ما از بهترین گوشت، مرغ و روغن گیاهی برای تهیه فرآورده‌هایمان استفاده می‌کنیم البته این روند بعد از انقلاب رخ داد.

سلیمانی بیان کرد: دولت چون ذهن اقتصادی به صنعت و صادرات ندارد، نمی‌تواند به آن کمک کند و باید با تولیدکنندگان همگام شود که متأسفانه نیست دولت باید شرایط اقتصادی جامعه را طوری پیش ببرد که کاسبی خوبی داشته باشیم تا از تولیدکنندگان مالیات بگیرد و چرخه اقتصاد جامعه به حرکت دربیاید وقتی شرایط بازار خوب نیست آن‌ها چگونه مالیات بدهند.