رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اصفهان گفت: عرصه های منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ملی متعلق به تمامی نسل ها ست و برهمین اساس موظفیم با حفاظت همه جانبه از این منابع خدادادی، این امانت را به شایستگی تقدیم نسل های بعدی کنیم.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان، امیر محسن ولی در جلسه 'هم اندیشی با دهیاران، شوراهای اسلامی و نمایندگان شهرداری های بخش جرقویه سفلی' بر اهمیت این منابع ارزشمند و بهره برداری از آنها با رعایت اصل 'عدم آسیب' درمسیر توسعه پایدار تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: از حدود 650 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی واقع در بخش جرقویه سفلی و علیا، حدود 500 هزار هکتار مراتع قشلاقی است.
وی افزود: بنابراین رعایت زمان ورود و خروج دام و همچنین رعایت تعداد دام برابر پروانه چرای صادره توسط بهره برداران الزامی است و با بهره بردارانی که این موارد را رعایت نکنند به صورت جدی و قاطع برخورد می شود. 
رئیس اداره منابع طبیعی اظهار کرد: هر گونه برداشت ماده معدنی واقع در عرصه های منابع طبیعی مستلزم اخذ مجوز است و برخورد قاطع با عوامل تخریب منابع طبیعی را از وظایف اصلی سازمانی به شمار می آید.
بخش جرقویه سفلی در شرق شهرستان اصفهان قرار دارد.