رئیس اتحادیه پرنده و ماهی قیمت انواع ماهی ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، مهدی یوسف‌خانی با اشاره به اینکه در فصل صید ماهی هستیم گفت:70 درصد قیمت آبزیان کاهش 30 درصد افزایش قیمت از اول مهر ماه را داشتیم.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی توضیح داد: قیمت ماهی شیر، از ۳۰ هزار تومان به ۲۲ هزار تومان، ماهی سفید پرورشی، ماهی کپورماهیان و شیر نیزه‌ای از ۱۴ به ۱۲ هزار تومان، ماهی آزاد از 8هزار و ۵۰۰ به 6هزار و ۵۰۰ تومان رسیده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: ماهی سرخو از 20 هزار تومان به 17 هزار تومان و ماهی حلوای سیاه از ۲۲ به ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کردند.

یوسف‌خانی بابیان اینکه افزایش قیمت در ماهی بسیار کمتر بوده اعلام کرد: ماهی راشگو ماهی راشکو از ۲۰ به ۲۲ هزار تومان افزایش قیمت و سالمون نروژ از 37 هزار تومان به 39 هزار تومان، ماهی قزل‌آلای سالمون هم با یک‌هزار تومان افزایش از ۱۴ به ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

 رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: در بین این همه تنوع ماهی مردم ازماهی شیر جنوب و ماهی قزل آلا به خاطر خوراک خوب آن و قیم مناسب اش بازار پسندی بیشتری بین افراد جامعه دارد. اما افرادی که توان مالی بالاتری داشته باشند از ماهی سفید و کفال که فصل صیدش از 20 مهر ماه آغازشده بیشتر استقبال می‌کنند.

به گفته یوسف خانی قیمت انواع ماهی‌ها نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.