بازار گوشت و مرغ و محصولات پروتئینی در مقایسه با هفته‌های گذشته از ثبات نسبی برخوردار شده است و قیمت گوشت مرغ به طور نسبی و با شیبی ملایم روند کاهشی داشته است.

به گزارش مرور نیوز، بازار محصولات پروتئینی در ماه‌های اخیر با نوسانات و تغییراتی در نرخ‌ها همراه شده بود؛ به طوری که در میانه‌های تابستان و تا اوایل مهر قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز روند صعودی به خود گرفت.

اما در حدود یک ماه اخیر قیمت محصولات پروتئینی از روند با ثبات تری برخوردار شد و قیمت گوشت قرمز با شیبی ملایم و نرخ گوشت مرغ با روند تندتر کاهشی شد.

در حال حاضر در بازار گوشت قرمز، هر کیلوگرم گوشت گوساله راسته ۳۷ هزار تومان، گوشت گوساله ران ۳۵ هزار تومان، گوشت استیکی به عنوان گران‌ترین نوع گوشت قرمز کیلویی ۴۷ هزار تومان، شقه با گردن کیلویی ۳۴ هزار تومان و گوشت چرخ‌کرده کیلویی ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین در میان دیگر اقلام گوشت هر کیلوگرم گوشت مرغ کیلویی ۶۸۰۰ تومان در مغازه‌های سطح شهر به طور متوسط عرضه می‌شود. همچنین فیله مرغ کیلویی که از گران‌ترین انواع گوشت مرغ است کیلویی ۱۷ هزار تومان است. از سوی دیگر بال مرغ کیلویی ۷۰۰۰ تومان، سینه مرغ کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ هزار تومان، بال مرغ کیلویی ۷۰۰۰ تومان، گردن کیلویی ۳۸۰۰ تومان قمیت دارد.

همچنین در میان انواع گوشت بوقلمون، فیله بوقلمون کیلویی ۲۲ هزار تومان، گوشت بوقلمون کیلویی ۱۲ هزار تومان و ساق بوقلون ۱۸ هزار تومان عرضه‌ می‌شود.

به گفته برخی از فروشندگان در آینده نزدیک نشانه‌ای مبنی بر احتمال افزایشی شدن قیمت‌ها در بازار ندارد.

قیمت انواع گوشت قرمز وسفید (هر کیلوگرم) قیمت (تومان)
گوشت گوساله راسته ۳۷ هزار تومان
گوشت گوساله ران ۳۵ هزار تومان
گوشت گوساله فیله ۴۸ هزار تومان
گوشت گوسفندی ماهیچه ۴۰ هزار تومان
گوشت استیکی ۴۷ هزار تومان
شقه با گردن ۳۴ هزار تومان
گوشت چرخ کرده ۳۷ هزار تومان
گوشت مرغ ۶۸۰۰ تومان
مرغ کامل بسته بندی شده ۳۷ هزار تومان
مغز ران گوسفندی ۳۶ هزار تومان
فیله مرغ ۱۷ هزار تومان
سینه مرغ پاک کرده ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان
ران مرغ ۱۱ هزار تومان
مرغ جوجه کبابی بدون استخوان ۱۶ هزار تومان
بال مرغ ۷۰۰۰ تومان
گردن مرغ ۳۸۰۰ تومان
گوشت بوقلمون ۱۲ هزار تومان
فیله بوقلون ۲۲ هزار تومان
ساق بوقلمون ۱۸ هزار تومان