رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: بر اساس دستور وزیر ارتباطات مصوبات مورد نیاز حمایت های ملی در البرز احصاء و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مطرح می شود.

به گزارش مرورنیوز، ذبیح الله قائمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که صبح سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار  شد، اظهار کرد: این جلسه هفدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان البرز  محسوب می شود.

وی با بیان اینکه به منظور اجرایی شدن سیاست های کلان و اهداف اقتصاد مقاومتی گزارش عملکرد شش ماهه این ستاد آماده شده است، افزود: مستندات کار پیرو اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی توسط ادارات کل به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: تمام مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف پیگیری و بررسی می شود تا مشکلات موجود احصاء شود.

وی با تاکید بر اینکه بنا داریم بر اساس دستور وزیر ارتباطات مصوبات مورد نیاز حمایت های ملی در استان البرز احصاء و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور عنوان شود، تصریح کرد: وزیر ارتباطات اعلام امادگی کرده اند تا در واحدهای اقتصادی استان جلساتی برای بررسی و رفع مشکلات برگزار شود.

قائمی با اعلام اینکه درصدد هستیم به موجب اجرایی شدن این دستور صنایع دسته بندی  تا مشکلات به صورت تخصصی و مجزا بررسی و برطرف شود، افزود: این مهم فرصت مغتنمی برای استان البرز بشمار می آید.

وی همچنین در پایان ضمن تاکید بر اهمیت ثبت نام اینترنتی سرشماری در استان، گفت: دستگاه های اجرایی استان در این خصوص از هر گونه تلاشی دریغ نکنند.