بانک صادرات ایران در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی و رعایت حقوق مشتریان، نسبت به راه اندازی سامانه عملیات بانکی ویژه نابینایان اقدام کرد.

به گزارش مرورنیوز، انجام عملیات بانکی برای روشندلان جامعه با استقرار سامانه ای مشتمل بر دستگاه برجسته نگار و نصب نرم افزار فرم های بانکی فراهم شده است و نابینایان  برای برخورداری از خدمات متنوع بانکی در تهران می توانند به شعبه ١٢٦١ بانک صادرات ایران واقع در میدان هفت تیر مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید؛ متقاضیان این گونه خدمات می توانند، از انواع خدمات بانکی نظیر؛ افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه، خدمات کارت و... از حساب را با استفاده از ورودی و خروجی های صوتی و بریل تکمیل کنند، سپس فرم های تکمیل شده توسط چاپگر باجه چاپ شده و برای انجام عملیات در اختیار مسوول باجه قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، با ایجاد بسترهایی که از سوی این بانک صورت گرفته، روشندلان می توانند با مراجعه به شعبه یاد شده بدون هیچ گونه محدودیتی به انجام مراودات بانکی خود بپردازند و لزومی به همراه داشتن فرد امین برای انجام عملیات بانکی ندارند.

شایان توجه است؛ مدیر عامل بانک صادرات ایران ارایه خدمات مطلوب، با کیفیت و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه را با رویکرد انجام مسوولیت های اجتماعی هدفگذاری کرده و در راستای افزایش رضایتمندی روشندلان تجهیز شعب دیگر را نیز در دستور کار قرار داده است.