بازگشایی معاملات امروز چهارشنبه مورخ 14 مهر ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، بیمه البرز برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

به گزارش مرورنیوز، در مراسمی نمادین در هفتمین سالروز عرضه سهام بیمه البرز در بورس اوراق بهادار تهران، زنگ معاملات به سید رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

گفتنی است: در صنعت بیمه 6 شرکت فعال در بورس تهران وجود دارد این شرکت ها 000 23 هزار میلیارد ریال از ازرش بازار را به خود اختصاص دادند. در ضمن بیمه البرز  با سرمایه 4،000 میلیارد ریال و ارزش بازار 5،600 میلیارد ریال رتبه دوم در میان شرکت های بیمه ای را کسب کرده است.

یادآوری می شود: شرکت بیمه البرز برای اولین بار پنجم مهر ماه 88 در بورس پذیرش شد و در تاریخ15/7/88 در بورس مورد معامله قرار گرفته است.

شایان ذکر است انجام انواع عملیات بیمه­ ای مستقیم در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی، تحصیل پوشش بیمه های اتکایی از داخل یا خارج از کشور، قبول بیمه های اتکایی از موسسات بیمه داخلی و خارجی و سرمایه گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته های فنی و قانونی.

لازم به ذکر است: این مراسم نمادین که در بورس­ های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت­ های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می­ دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

شایان ذکر است: بر اساس تقویم تهیه شده در سال 1395 این مراسم توسط مدیران شرکت های بزرگ بورسی انجام می شود.