مدیرعامل بانک شهر حمایت از شهرداری‌ها را از وظایف عمده این بانک دانست و گفت: این بانک متعلق به همه شهروندان است و افزایش سطح کیفی زندگی را در همه شهرها با جدیت دنبال می‌کند.

 به گزارش مرورنیوز، حسین محمد پورزرندی در نشست هم اندیشی مدیران شهری با مدیران این بانک، با بیان این‌که بانک شهر همه اقدامات خود را برای توسعه بانکداری با محوریت بانکداری اجتماعی انجام می‌دهد، گفت: حمایت از پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه و عمران شهرها محور فعالیت‌های این بانک است و منابع حاصل از فعالیت‌های بانکی بانک شهر در پروژه‌هایی هزینه می‌شود که منفعت عمومی داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر اظهار کرد: ارائه خدمات الکترونیک به ویژه راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که با هدف تسهیل در انجام امور بانکی شهروندان انجام و با استقبال شهروندان روبرو شد.

پورزرندی، بانک شهر را متعلق به همه شهروندان دانست و افزود: امروز فقط هشت درصد منابع این بانک مربوط به شهرداری‌هاست و 92 درصد از منابع از سوی شهروندان تامین شده است که نشان دهنده اعتماد و رضایت آنان از خدمات این بانک است. وی با تاکید بر اهمیت تعامل بیشتر شهرداری‌ها با بانک شهر تصریح کرد: حاصل این تعامل، افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان است و بانک شهر حمایت از شهرداری‌ها را وظیفه خود دانسته و با جدیت آن را دنبال می‌کند.

همچنین در این مراسم، مرتضی خامی، رئیس هیات مدیره بانک شهر نیز با اشاره به نقش این بانک در پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهرها اظهار کرد: چنانچه حمایت بانک شهر نبود، بسیاری از پروژه‌هایی که امروز در سطح شهرها صورت می‌گیرد به سرانجام نمی رسید و نتیجه این حمایت را در توسعه شهرها شاهد هستیم.

وی با اشاره به اهمیت تعامل شهرداری‌ها با بانک شهر اظهار کرد: منابعی که از سوی شهروندان و شهرداری‌های هر شهری جذب می‌شود در پروژه‌های همان شهر هزینه می‌شود که این به معنای عمران و آبادی و در نهایت رضایت عموم شهروندان است. خامی، توسعه خدمات الکترونیک را از دیگر اقدامات مهم این بانک دانست و ابراز امیدواری کرد تا این خدمات با تعامل هرچه بهتر میان شهرداری‌ها با بانک شهر، در نهایت منجر به رضایت بیشتر شهروندان شود.