وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: پرداخت وام هاى کلان به اعضاى هیأت مدیره پست بانک ایران اتفاق نیفتاده و تکذیب مى شود و سازمانى که چنین ادعایی را مطرح کرده به اشتباه خود پى برده است.

به گزارش مرورنیوز، محمود واعظى پس از نشست بررسى دولت الکترونیک ضمن اعلام این خبر افزود: قبل از گزارش دیوان محاسبات، بازرسى کل کشور نیز تأیید کرده بود که در این بانک کمترین وام ها به مدیران آن پرداخت شده است.

وى گفت: از گزارش دیوان محاسبات تعجب کردم و در تماس با مدیرعامل پست بانک ایران، وى تأکید کرد که در این گزارش حتماً اشتباهى رخ داده است. 
واعظى تصریح کرد: بررسى هاى بیشتر نشان داد که در ارقام ارائه در گزارش دیوان محاسبات درباره پست بانک ایران اشتباهاتى بروز کرده و احتمالاً یک صفر زیادى استفاده کرده اند. 
وزیر ارتباطات و فناورى اطلاعات گفت: در نامه اى به رؤساى سه قوه تأکید کرده ایم که چنین وام هایی در پست بانک ایران پرداخت نشده و قرار است دیوان محاسبات نیز گزارش خود را اصلاح کند. 
گفتنی است: پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT کشور، درحال حاضر دارای بیش از 12 هزار و 500 شعبه و باجه نمایندگی بانکی است که براساس رسالت خود تمامی خدمات بانکی را به هموطنان در سراسر کشور ارائه می کند.