بانک ملی ایران پس از رونمایی کارت های اعتباری مرابحه در اوایل مهرماه جاری، تاکنون بیش از 16000 فقره از این نوع کارت ها را صادر و تحویل متقاضیان داده است.

به گزارش مرورنیوز، کارت های اعتباری مرابحه طلایی، نقره ای و برنزی که دارای اعتبارهایی به ترتیب 50 ، 30 و 10 میلیون تومان هستند پس از اعتبار سنجی مشتریان توسط شعب به متقاضیان ارائه می شود. 
از آنجایی که استفاده از کارت های فوق جایگزین خوبی برای تسهیلات خرد بوده، متقاضیان نیز استقبال خوبی از این ابزار نوین بانکداری داشته اند ، بطوری که بانک ملی ایران توانسته تاکنون حدود 2500 فقره کارت طلایی و نقره ای و بیش از 13700 فقره کارت برنزی مرابحه تحویل متقاضیان نماید. 
یادآور می شود بانک ملی ایران به عنوان یکی از متولیان کارت اعتباری در نظام بانکی از سال گذشته تاکنون حدود 84 هزار فقره کارت اعتباری 10 میلیون تومانی و بیش از 72 هزار فقره کارت اعتباری خرید کالای ایرانی تحویل متقاضیان داده است . 
مشتریان دارنده یکی از انواع حساب ها در بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به شعب این بانک درخواست استفاده از کارت های فوق را ارائه و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.
 لازم به ذکر است که استفاده از کارت های مذکور محدودیت فروشگاهی نداشته و مصرف اعتبار آن در تمام بخش های اقتصادی مجاز می باشد. ضمنا اعتبار این کارت ها گردشی بوده و امکان استفاده مجدد از اصل تسهیلات بازپرداخت شده وجود دارد.