بانک انصار به منظور ایفای نقش شایسته خود در مسئولیت‌های اجتماعی وعام المنفعه و در راستای توسعه ساختار آموزشی و پرورشی فرزندان شایسته و مستعد ایران اسلامی، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نسبت به ساخت یک مجتمع آموزشی درمحل شهادت شهدای وحدت بخش پیشین شهرستان سرباز مبادرت ورزید.

به گزارش مرورنیوز، مجتمع آموزشی شهدای وحدت همزمان با بازگشایی مدارس و در سالگرد شهدای وحدت، طی مراسمی  با حضور مسئولان استانی و مدیران بانک انصار در محل سپاه پیشین افتتاح و به مسئولان آموزش و پرورش تحویل شد تا 200دانش آموز بتوانند از این فضای آموزشی استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده مسئول دفتر امور فقهی بانک انصار در آیین تحویل مدرسه طی سخنانی ابتدا با استناد با آیات و روایات مربوط به شان و منزلت شهدا گفت: شهدا به معنای واقعی کلمه، زنده و منشا اثر و برکت برای بشریت هستند و تحکیم وحدت برادران شیعه و اهل تسنن در این استان و افتتاح همین مدرسه گواه صادقی بر این مدعاست و بنابراین، همه ما مدیون آن ها هستیم.

این گزارش می افزاید که آقای نخعی مدیر کل آموزش و پرورش و پرورش استان نیز در آیین افتتاح این مدرسه ضمن قدردانی از بانک انصار اعلام داشت که این مجتمع آموزشی با 6کلاس درس وبا امکانات بسیار خوب وتجهیز مناسب در حد مدارس پایتخت در این منطقه  مرزی ومحروم استان ساخته شده است.

بر اساس این گزارش، آقای محمد رضا احمدی مدیر سابق شعب بانک انصار استان نیز در مراسم مذکور حضور یافته و اظهار داشت: این مجتمع آموزشی با 5 میلیارد ریال هزینه، علاوه بر6 کلاس درس، دارای 2 اتاق ویژه استقرار معلمین و دفتر مدرسه بوده و در 350 متر مربع ساخته شده است.