بانک دی به منظور سهولت در بهره‌مندی مشتریان از خدمات بانکی و افزایش رضایتمندی ایشان ربات تلگرامی با ساختاری خدمت‌ محور راه اندازی کرد.

به گزارش مرور نیوز، با استفاده از این امکان مشتریان به صورت ارتباط دو سویه قادر به دریافت آخرین اطلاعات خدمات بانکی هستند و همچنین با نحوه استفاده از این خدمات آشنا می‌شوند.

بر خلاف کانال‌های مرسوم تلگرام که ارتباط به صورت یک طرفه بین مدیران کانال و مخاطبان آن وجود دارد، ربات بانک دی نوعی حساب کاربری در اپلیکیشن تلگرام است که برای ارسال و دریافت پیام برنامه‌ریزی شده است به طوری که این ربات از یک سیستم تعامل دو طرفه پرسش و پاسخ برخوردار بوده و مشتری می‌تواند با استفاده از این مزیت برجسته با ارسال پیام به ربات تلگرام پاسخ آن را به صورت آنلاین از همین کانال دریافت کند.

بر این اساس مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق جست‌وجو و یا دریافت لینک day24_bot@ در تلگرام و یا مراجعه به نشانیhttps://telegram.me/day24_bot از طریق مرورگر اینترنت تلفن همراه، تبلت و رایانه با این ربات ارتباط برقرار کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

پس از برقراری ارتباط به یکی از روش‌های فوق، مشتریان بانک دی با انتخاب گزینه  start قادر خواهند بود به اطلاعات موثری که اهم آن در ذیل ذکر شده است، دست یابند:

دریافت اطلاعات جامع در زمینه بانکداری نوین، انواع سپرده‌ها، تسهیلات و تعهدات

امکان دریافت نرم افزارهای مورد نیاز برای سهولت در استفاده از این اطلاعات

قابلیت جست‌وجو شعب و دریافت اطلاعات کامل شعبه مورد نظر + مختصات جغرافیایی بر روی نقشه (location)

لیست کامل تمامی شعب بانک دی به صورا مجزا(تهران و شهرستان)

پاسخ به سوالات متداول همچون چگونگی دریافت شماره شبا، آشنایی با انواع روش‌های مسدود کردن کارت، چگونگی اعلام مفقودی کارت و مواردی از این دست

ایجاد بستر مناسب برای ارتباط آنلاین با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی به صورت 24 ساعته، این بخش یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین امکانات ربات بانک دی است

معرفی سایت‌های مرتبط با بانک دی

اختصاص بخش مجزا برای صرافی بانک دی که به موجب آن مشتریان می‌توانند به اطلاعات کاربردی اعم از مشاهده مستقیم قیمت سکه و ارز به صورت آنلاین دست یابند.