رئیس‌کل بانک مرکزی از سرپرست بانک دی به دلیل حمایت از نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور تقدیر کرد.

به گزارش مرور نیوز، ولی‌اله سیف در این تقدیرنامه که از سوی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی صادر شده ضمن تقدیر از همکاری مجموعه بانک دی در اجرای موفق و موثر کمپین "گره‌گشای تولید" ابراز امیدواری کرده است که این همکاری‌ها تدوام داشته باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرده است که راه تازه آغاز شده "فرهنگ سازی عمومی در زمینه امور بانکی" و افزایش سواد مالی جامعه" که بدون شک یکی از مهمترین مسوولیت‌های اجتماعی نظام بانکی و نهادهای پولی و مالی محسوب می‌شود، ادامه یابد.

علی‌رضا عاطفی فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این زمینه با بیان اینکه بانک دی خود را موظف می‌داند همراه سیاست‌ها و برنامه‌های بانک مرکزی باشد، تصریح کرد: در سال جاری یکی از اولویت‌های بانک دی به ویژه در حوزه اعتباری حمایت از تولید و اقتصاد داخلی بوده و تسهیلات گوناگونی نیز به ویژه در بخش‌های صنعت، فولاد و بنگاه‌های کوچک و زودبازده پرداخت است.

کمپین گره‌گشای تولید در رسانه‌های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شد و روابط عمومی بانک دی در اجرای این کمپین مشارکت فعال و موثری داشت.