رژیم صهیونیستی بیش از 50 روزنامه نگار را که به همراه هیات وزارت اطلاع رسانی فلسطین از منطقه الاغوار شرقی بازدید می کردند بازداشت و کارت شناسایی آنها را مصادره کرد.

به گزارش مرورنیوز، رخدادهای بیست و چهار ساعت گذشته در سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است..

 
برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در نوار غزه 
صدها نفر از صاحبان صنایع و کارگران کارگاه ها در نوار غزه روز سه شنبه تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردند.
 
بازداشت 50 روزنامه نگار فلسطینی بدست رژیم صهیونیستی 
شبکه تلویزیونی القدس: رژیم صهیونیستی بیش از 50 روزنامه نگار را که به همراه هیات وزارت اطلاع رسانی فلسطین از منطقه الاغوار شرقی بازدید می کردند بازداشت و کارت شناسائی آنها را مصادره کرد.
 
ارتش رژیم صهیونیستی نگران جنگ تونل ها با حزب الله و حماس است 
العهد: منابع رژیم صهیونیستی درپی افزایش نگرانیها از نحوه جنگهای آینده با گروههای مبارز مقاومت ،  از آمادگی این رژیم برای جنگ تونل ها با حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر دادند.
 
رئیس پیشین موساد آینده ای نگران کننده برای دولت اسرائیل پیش بینی کرد
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت، رئیس پیشین موساد تصویر نگران کننده ای از قابلیت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی و آینده این رژیم ترسیم کرد. 
 
ارتش رژیم صهیونیستی 37 کارگر فلسطینی را بازداشت کرد
پایگاه های خبری عبری زبان در فلسطین اشغالی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی 37 کارگر فلسطینی را به بهانه در اختیار نداشتن مجوز ورود به فلسطین اشغالی بازداشت کرد. 
 
بان کی مون فعالیت های شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد برنامه های رژیم صهیونیستی برای ساخت یک شهرک جدید و ایجاد یک منطقه صنعتی در کرانه باختری رود اردن محکوم کرد.
 
گزارش العالم از تدابیر شدید امنیتی رژیم اشغالگر در الخلیل
تدابیر شدید امنیتی رژیم اشغالگر در الخلیل، این منطقه را به زندانی برای فلسطینیان تبدیل کرده است.
 
یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی
شبکه تلویزیونی العالم در خبری از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه سلواد در شرق رام الله خبر داد. این نظامیان به پرتاب بی هدف گاز اشگ آور در خیابان ها پرداختند. در همین حال، خبرها از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست حکایت دارد.