در حالی که ترامپ حملات زیادی را علیه هیلاری کلینتون به دلیل دریافت کمک مالی از سعودی‌ها صورت داده است گزارشات اخیر نشان می‌دهد این نامزد جمهوری خواه ۵ میلیون دلار از سعودی‌ها دریافت کرده است.

به گزارش مرورنیوز به نقل از دیلی کات، در حالی که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات پیش روی آمریکا از هر فرصتی برای حمله به هیلاری کلینتون نامزد دموکرات این انتخابات استفاده می‌کند گزارشات اخیر نشان می‌دهد وی از دولت سعودی 5 میلیون دلار پول دریافت کرده است.

پیش‌تر ترامپ، کلینتون را متهم کرده بود که 35 میلیون دلار از سوی سعودی‌ها به بنیاد کلینتون پرداخت شده است اما 5 میلیون دلار دریافتی وی از طرف سعودی‌ها شرایط را برای این نامزد جمهوری‌خواه متفاوت کرده است.

این در حالی است که کلینتون مدعی است کمک 35 میلیون دلاری سعودی‌ها به بنیاد کلینتون بوده و وی هیچ سهمی از این پول نخواهد برد اما 5 میلیون دلار سعودی‌ها به ترامپ به صورت مستقیم بوده است.

اخیراً در مبارزات انتخاباتی آمریکا به دلیل متهم شدن سعودی‌ها به داشتن نقش در حملات 11 سپتامبر در آمریکا، هر گونه ارتباط با این رژیم جنبه منفی پیدا کرده و از سوی رقبا بهره‌برداری سیاسی می‌شود.