هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهارات و رفتار دونالد ترامپ، رقیب جمهوریخواه خود درباره زنان را محکوم کرد.

به گزارش مرورنیوز به نقل از  شبکه خبری سی ان ان، تیم کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون اعلام کرد از حزب جمهوریخواه خواهد خواست اعلام کند آیا به رغم این اظهارات ترامپ، این حزب هنوز معتقد است وی باید رئیس جمهور آمریکا شود.
اندکی پس از انتشار نوار صوتی دونالد ترامپ، کلینتون در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «این وحشتناک است. ما نمی توانیم اجازه دهیم این مرد رئیس جمهور شود.» 
هیلاری کلینتون بعدا مجددا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «زنان این قدرت را دارند که ترامپ را متوقف کنند.»
دو سیاستمدار ارشد حزب جمهوریخواه از ایالت یوتا جزو اولین کسانی بودند که در پی انتشار این نوار صوتی جنجالی حمایت خود را از ترامپ پس گرفتند. 
گری هربرت، فرماندار ایالت یوتا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «اظهارات دونالد ترامپ فراتر از توهین و نفرت انگیز است. هرچند من نمی توانم به هیلاری کلینتون رای بدهم، اما به ترامپ هم رای نخواهم داد.»
جیسون چاوتز ، عضو کنگره آمریکا از حزب جمهوریخواه نیز در واکنش به رسوایی اخیر ترامپ گفت: «من دیگر نیستم. من دیگر نمی توانم با حسن نیت این شخص را برای ریاست جمهوری آمریکا تایید کنم. اظهارات او یکی از زشت ترین و توهین آمیزترین اظهاراتی بوده است که می توان تصورش را کرد.»