دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پنجشنبه شب در گردهمایی انتخاباتی خود در فلوریدا گفت: هیلاری کلینتون یک مجرم دروغگو است که باید زندانی شود.

به گزارش خبرنگار مرورنیوز به نقل از سی ان ان، ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در گردهمایی انتخاباتی خود در شهر «وست پام بیچ» ایالت فلوریدا گفت: سخنان کلینتون دروغ است و او به خاطر گفتن همین دروغ ها، مجرم است و باید زندانی شود.

ترامپ در مناظره دوم نامزدهای اصلی ریاست جمهوری آمریکا خطاب به کلینتون گفته بود که اگر من برنده شوم از دادستان کل خواهم خواست تا پرونده ای علیه تو تشکیل دهد و اگر من رئیس جمهور شوم ، جای تو، زندان خواهد بود. ماموران اف بی آی و مردم از دست تو عصبانی هستند. 

نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه یادآور شد: اگر رسانه را از کلینتون بگیرید، او هیچ چیز در چنته نخواهد داشت. تمامی اتهامات روزهای اخیر از سوی رسانه های همسو با کلینتون صورت گرفت که کاملا نادرست است. 

ترامپ با اشاره به گزارش اخیر نیویورک تایمز در مورد رفتار غیر اخلاقی وی با دو زن، گفت: این اتهامات از اساس نادرست هست و من شواهدی دارم که نشان می دهد ادعای این روزنامه فاقد صحت است.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه گزارش نیویورک تایمز در مورد رفتار غیر اخلاقی وی با دو زن را ' ساختگی ' خوانده بود.

مشاور ارشد ترامپ در امور ارتباطات در واکنش به مطلب چاپ شده در نیویورک تایمز گفت : این مطلب سراسر دروغ و ساختگی است و برای نیویورک تایمز راه انداختن یک مبارزه کاملا ساختگی و هماهنگ برای ترور شخصیت آقای ترامپ در مورد چنین موضوع هایی خطرناک است. 

ترامپ همچنین پیش از انتشار گزارش هشدار داده است که نیویورک تایمز را در صورت چاپ آن تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد. 

اما این روزنامه چهارشنبه شب بی اعتنا به این هشدار ترامپ ادعای دو زن به نام جسیکا لیدز و راچل کروکز را چاپ کرد که گفته اند ترامپ تماس فیزیکی نامناسب با آنها داشته است.

این در حالی است که نتایج جدیدترین نظرسنجی از رای دهندگان احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از پیشی گرفتن هشت درصدی 'هیلاری کلینتون' نامزد دمکرات ها از 'دونالد ترامپ' رقیب جمهوریخواه او در انتخابات ریاست جمهوری است.

بر اساس این نظرسنجی، کسانی که دستکم بخش هایی از دومین مناظره کلینتون و ترامپ را دیده بودند، گفتند که احتمال پیروزی کلینتون 53 درصد و ترامپ 32 درصد است.