بر اساس تازه ترین نظرسنجی، 44 درصد مردم آمریکا از هیلاری کلینتون و 37 درصد نیز از دونالد ترامپ حمایت می کنند.

به گزارش مرورنیوز، نتایج تازه ترین نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد که هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از رقیب خود دونالد ترامپ جمهوری‌خواه، هفت درصد پیش است.
براساس این نظرسنجی، 44 درصد مردم این کشور از هیلاری کلینتون دموکرات و 37 درصد نیز از دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان حمایت می کنند.
این نظرسنجی بین روزهای 7 تا 13 اکتبر (جمعه هفته گذشته تا پنجشنبه) توسط خبرگزاری رویترز و موسسه نظرسنجی ایپسوس انجام و نتیجه آن نیز روز جمعه منتشر شد. 
این نظرسنجی در بحبوحه دومین مناظره از سه مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که یکشنبه گذشته (نهم اکتبر) برگزار شد و همچنین انتشار گزارشی درباره رسوایی جنسی ترامپ در نیویورک تایمز (روز چهارشنبه)، صورت گرفته است. 
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، در نظرسنجی قبلی رویترز/ایپسوس، فاصله بین این دو نامزد هشت درصد و به نفع هیلاری کلینتون بود (45 درصد از کلینتون و 37 درصد از ترامپ حمایت کرده بودند).
براساس متوسط نظرسنجی های انجام شده در سایت « Real Clear Politics » که روز جمعه منتشر شد، فاصله بین این دو نامزد 6.7 درصد می باشد (48.1 درصد در مقابل 41.4 درصد).