سرویس بین الملل- رژیم صهیونیستی برای کاهش فشارهای ناشی از انتفاضه سوم دست به اقدام غیر بشری دیگری زده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بیدادگاه رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه با صدور حکمی «ایمان ابو صبیح» دختر نوجوان 17 ساله شهید مصباح ابو صبیح مجری عملیات استشهادی اخیر در قدس را به تبعید 2 ماهه از قدس، پرداخت جریمه مالی و حبس خانگی محکوم کرد.

ایمان دختر شهید ابو صبیح مجری عملیات استشهادی هفته گذشته در قدس است که به هلاکت دو نظامی صهیونیست و زخمی شدن 6 نفر دیگر انجامید. رژیم صهیونیستی پس از انتشار فایلی ویدیویی از ایمان که طی آن به پدر قهرمانش و عملیات استشهادی وی افتخار کرده بود، اقدام به بازداشت او کرد.

مفید حاج وکیل باشگاه اسیر فلسطین تاکید کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس آزادی ایمان را مشروط به این امور کرده است: تبعید از قدس به مدت 2 ماه، پرداخت جریمه مالی به ارزش 2500 شیکل، عدم استفاده از اینترنت و یا گفتگو با رسانه ها به مدت یک ماه و حبس خانگی به مدت 5 روز.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از عملیات استشهادی شهید ابو صبیح، حملات گسترده ای را علیه فلسطینیان به ویژه خانواده وی صورت داده و پدرش و دخترش ایمان را بازداشت کردند. همچنین صهیونیست ها مغازه متعلق به این خانواده را نیز پلمپ کرده و خانه آن ها را نیز تخریب کردند.