سرویس بین الملل- پلیس نیویورک اعلام کرد که بر اساس نتایج اولیه تحقیقات، پودر سفیدی که در ستاد کلینتون کشف شد خطرناک نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری «سی ان ان»، پلیس نیویورک افزود: کارکنان ستاد کلینتون روز جمعه به وقت محلی پاکتی را گشودند که حاوی ماده سفیدرنگی بود. این پاکت ابتدا به دفتر کلینتون در منهتن نیویورک تحویل داده شد و از آنجا به ستاد انتخاباتی او در بروکلین فرستاده شد.

کارکنان ستاد کلینتون شامگاه جمعه و پس از دریافت این پاکت، طبقه 11 ستاد را تخلیه کردند. پلیس در حال انجام تحقیقات روی این واقعه است. بر اساس گزارش های اولیه، هنوز مشخص نیست که چرا پس از گشوده شدن پاکت در دفتر کلینتون، آن را به ستاد وی در بروکلین ارسال کردند.

 در 28 آوریل امسال نیز نامه ای به برج ترامپ ارسال شد که پلیس پس از بررسی ماده سفید رنگ داخل آن، اعلام کرد که خطرناک نمی باشد.

پلیس فدرال آمریکا در ماه مارس نیز از تحقیق و تفحص درباره نامه تهدیدآمیز ارسال شده به پسر دونالد ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه این کشور خبر داد.

در آن نامه که حاوی پودر سفید رنگ مشکوکی بود، به دونالد ترامپ هشدار داده شد که اگر از رقابت درون حزبی کنار نکشد، فرزندانش هدف قرار خواهند گرفت. آن ماده مذکور نیز خطرناک نبود.

انتخابات سراسری آمریکا روز 18 آبان برای تعیین چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برگزار می شود. بر اساس میانگین نتایج نظرسنجی ها، کلینتون با 48 درصد آرا از ترامپ 41 درصدی پیش است.