سرویس بین الملل- ارتش سوریه و نیروهای هم پیمانش در ادامه موفقیت های نظامی علیه تروریست ها، مواضع داعشی ها را در مناطق مختلف هدف حملات شدید قرار دادند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه تروریست های داعش را در غوطه شرقی و غربی دمشق زمین گیر کرد.
ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان در شهر دیر الزور تلاش تروریست های داعش برای نفوذ به منطقه الرشدیه را ناکام گذاشتند.
از سوی دیگر جنگنده های ارتش سوریه نیز مراکز استقرار افراد مسلح را در منطقه جبل الثرده و پانوراما هدف قرار دادند. در این حملات پنچاه تن از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند. 

نیروهای دولتی سوریه موفق شدند زمین های کشاروزی در شمال غربی خان الشیخ در غوطه غربی را از وجود تروریست ها پاکساری کنند. این در حالی است که ارتش سوریه در غوطه غربی ریف دمشق نیز مواضع تروریست ها را هدف قرار داد.
ارتش سوریه در شمال غرب خان الشیح و جنوب غرب منطقه الزاکیه چند روستا و مقادیری زمین کشاورزی را پس از درگیری های شدید با گروه های مسلح به تصرف در آورد. یکی از مهمترین اهداف این عملیات نظامی در منطقه خان الشیح و اطراف آن برقراری امنیت در این جاده بوده است.اما در غوطه شرقی دمشق نیز این منطقه از صحنه درگیری ها در امان نبود. ارتش سوریه در این منطقه نیز با گروه های مسلح درگیر شده و مواضع تروریست ها در اطراف شهرک الریحان و عربین و دوما را با چند حمله هوایی هدف قرار دادند.