رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از 10 آبان ماه جاری پایگاه سلامت در مرز شلمچه مستقر و از 15 همین ماه نیز پزشک در آن مستقر خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز از خوزستان، نوراله طاهری در خصوص نحوه خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ایام اربعین در مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تصویب ستاد اربعین آبادان، مقرر شد این دانشکده یک پایگاه سلامت در ایام اربعین در مرز شلمچه مستقر کند.

وی گفت: از 10 آبان ماه جاری این پایگاه در مرز شلمچه مستقر و از 15 همین ماه نیز پزشک در آن مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص مدت زمان استقرار این پایگاه، تصریح کرد: این پایگاه تا پنج روز پس از اربعین حسینی در مرز شلمچه مستقر خواهد بود.

طاهری عنوان کرد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی، پزشکان متخصص نیز به صورت آماده به کار برای خدمات‌رسانی فعال هستند و مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز به صورت روزانه در پایگاه سلامت این دانشکده در ایام اربعین حضور دارند.

وی تاکید کرد: این پایگاه در راستای ارائه خدمات درمانی و همچنین کنترل بیماری‌های واگیر در روزهای یادشده فعال است.

طاهری در ادامه از برگزاری نشست مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمانی که در بحث سلامت زائران اربعین حسینی دخیل هستند، در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: واکسن آنفولانزا به کارمندان دانشکده علوم پزشکی آبادان که در روزهای حضور زائران اربعین در مرز شلمچه حضور دارند تزریق شد ضمن اینکه فعالان عرصه سلامت در این منطقه مرزی در روزهای تردد زوار به منظور شناسایی راحت با پوشش مخصوص خدمات‌رسانی می‌کنند.