یک فروشگاه گوشی‌های هوشمند در انگلیس به نام Carphone Warehouse در اشتباهی جالب تصاویر متعدد و اطلاعاتی را در مورد گوشی‌های جدید گوگل در وب منتشر کرده است.

به گزارش مرورنیوز به نقل از انگجت، گوشی‌های یاد شده که پیکسل و پیسکل ایکس ال نام دارند تازه‌ترین تلاش گوگل برای حضور جدی تر در بازار سخت افزار گوشی های هوشمند است.

گوگل قبلا با عرضه سیستم عامل آندروید بازار نرم افزارهای همراه را تسخیر کرده و به تازگی برنامه‌های الو برای گپ موبایلی، فوتو با حجم نامحدود برای ذخیره سازی و سازماندهی عکس ها و دوو را برای چت ویدئویی بر روی تلفن همراه را هم منتشر کرده است.

طراحی قاب های منعطف برای گوشی ها و سازگار کردن گوشی‌های خود با پرت USB-C از جمله دیگر اقدامات گوگل است.

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده پیکسل دارای نمایشگر 5 اینچی و پیکسل ایکس ال دارای نمایشگر 5.5 اینچی است. قیمت گوشی پیکسل که با همکاری اچ تی سی تولید شده 649 دلار است ولی قیمت گوشی پیکسل ایکس ال که نمایشگر بزرگتری دارد هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

همچنین به نظر می رسد حداقل حافظه مورد استفاده در گوشی‌های یادشده 32 گیگابایت باشد. کارشناسان معتقدند استقبال از گوشی‌های یاد شده با چنین قیمتی کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، به خصوص که برخی شرکت‌های رقیب با قیمت‌های کمتر محصولات بهتری را روانه بازار کرده‌اند.