میتسوبیشی با عرضه اوتلندر 2016 با ظاهری به‌روزتر و قیمتی به مراتب پایین‌تر از هم رده‌های خود آمده تا رقیبان خود را کنار بزند.

به گزارش مرورنیوز، میتسوبیشی به عنوان یکی از خودروسازهای ژاپنی اگرچه تا رسیدن به رکورد فروش همتای ژاپنی خود یعنی تویوتا راه زیادی در پیش دارد اما با عرضه خودروهایی مانند اوتلندر توانسته است در بین رقبا در بازارهای جهانی جایگاه خاصی پیدا کند.
 
در این میان اوتلندر 2016 دارای طراحی مدرن و به‌ روز است که در نگاه اول سپر دینامیکی آن به چشم می‌خورد که علاوه بر ایجاد چهره‌ای قدرتمند، می‌تواند حداکثر ضربات را در تصادفات جاده‌ای جذب کند و موجب حفظ ایمنی خودرو و عابرین پیاده شود. 

این اصیل ژاپنی در مدل 2016 به نسبت مدل 2014 آن در حد معقولی ارتقا پیدا کرده به طوری‌که در نگاه اول فضای کم کابین و جلوه ظاهری نه‌چندان دلچسب این خودرو که بسیاری از خریداران خود را ناامید کرده بود، دیگر به چشم نمی‌خورد. 
 

میتسوبیشی اوتلندر را بیشتر بشناسید+ تصاویر


به گفته میتسوبیشی نمونه 2016 اوتلندر نسبت به مدل قبل 31 تغییر اساسی داشته است که در این میان اضافه کردن سیستم جدید برای کاهش بیشتر سر و صدای ناشی از جاده های ناهموار  نمونه‌ای از این تغییرات است.
 
همچنین میتسوبیشی در مدل 2016 اوتلندر با اضافه کردن تغییراتی جدید، چهره این ژاپنی را بیش از پیش زیبا کرده است به طوری‌که چراغ‌های جلو با کشیدگی بیشتر، به نسبت مدل 2014 چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. 
 

لازم به ذکر است اوتلندر 2016 با ارتفاع ایده‌آل از سطح زمین هم در موانع و ناهمواری‌ها می‌تواند قدرتمند عمل کند و هم در جاده سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان مهیا می‌کند. 

در این میان اوتلندر با حجم موتور 2400 سی‌سی و حداکثر قدرت 170 اسب بخار، نهایت سرعت 190 کیلومتر برساعت را پشتیبانی می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر به 6.3 لیتر می‌رسد. 
 

میتسوبیشی اوتلندر را بیشتر بشناسید+ تصاویر

 
گفتنی است که این خودرو ژاپنی با سیستم ترمز ضدقفل و ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار و همچنین ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی چیزی از رقیبان خود کم ندارد. 

از جمله امکانات رفاهی میتسوبیشی اوتلندر می‌توان به نمایشگر 7 اینچی لمسی آن اشاره کرد که ضمن بهره‌گیری از امکان پخش تصاویر دوربین دید عقب، به ورودی USB نیز مجهز شده است. 
 

میتسوبیشی اوتلندر را بیشتر بشناسید+ تصاویر


براساس این گزارش آپشنی که اوتلندر 2016 را در زمینه تجهیزات رفاهی داخل کابین متمایز می‌کند‌، پدل‌شیفتر‌های پشت فرمان است که با فشردن آنها امکان تعویض دستی گیربکس فراهم می‌شود و با توجه به کنترل سیستم صوتی‌، بلوتوث و کروز کنترل از روی فرمان راننده می‌تواند کنترل خودرو را بدون توجه به کنسول میانی خودرو کاملا در دست بگیرد. 
 
با این تفاسیر این ژاپنی در بازار ایران با درنظر گرفتن آپشن‌های ویژه با قیمت201 میلیون تا 207 میلیون تومان، رقیب خودروهایی چون سانتافه 2016 با قیمت حدود 220 میلیون و سورنتو 2016 باقیمت حدود 236 میلیون تومان شده که با قیمت فعلی خود نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است.