دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری به حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان اروپایی و آسیایی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال اشاره کرد و امکان مقایسه محصولات دانش بنیان داخلی و تبادل نظر بین فناوران و متخصصان ایرانی و خارجی را از اهداف این اقدام برشمرد.

به گزارش مرورنیوز از وزارت علوم، دکتر جلال بختیاری در جمع دبیران مناطق دهگانه پژوهش و فناوری کشور اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در تمام برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال شاهد ارتقای کیفیت خواهیم بود و حداقل ارتقای کیفیت نسبت به سال گذشته، 20 درصد تعیین شده است.
مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم گفت: اختصاص فضای مستقلی برای سرمایه گذاری فناوری، بورس ایده و عقد قراردادهای تجاری در محل نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته پژوهش امسال است.
بختیاری تاکید کرد: تمرکز برنامه های هفته پژوهش و فناوری سال جاری بر فناوری و نمایش محصولات با فناوری بالا و کاملا جدید است.
وی همچنین از هماهنگی با دستگاه های اجرایی و مسوولان استانی برای حضور موثرتر در برنامه های هفته پژوهش و فناوری خبر داد.
ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال از 22 آذرماه آغاز می شود و تا 28 آذر ادامه خواهد داشت و تاریخ شروع برگزاری برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری نیز از 14 آذر خواهد بود.