ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری استانداری فارس، هفتمین هفته استانی فناوری نانوی کشور را در روزهای ۸ تا ۱۳ آبان‌ در این استان برگزار می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، این برنامه به مدت ۶ روز با مشارکت استانداری فارس و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان و با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

در طول برگزاری این رویداد، برنامه‌های متنوعی در سه حوزه «ترویج صنعتی (آشنایی صنعتگران، مدیران دولتی بخش‌های مختلف، سرمایه‌گذاران و... با فرصت‌های فنی و اقتصادی به کارگیری فناوری نانو)»، «ترویج دانشجویی (آشنایی اساتید، دانشجویان، رؤسای دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری با فناوری نانو و حمایت‌های ستاد» و «ترویج دانش‌آموزی (آشنایی دانش‌آموزان، دبیران، مدیران ادارات آموزش و پرورش با فناوری نانو و حمایت‌های باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو)» ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد نانو، به همراه نمایش دستاوردهای فناوری نانو کشور، معرفی و ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ساله توسعه فناوری نانو در ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات برنامه‌ها به سایت ستاد نانو به نشانی http://www.nano.ir/ مراجعه کنند و  یا با دبیرخانه فارس به شماره تلفن‌ 07132347486 و یا دبیرخانه تهران به شماره تلفن‌های  02166532618 و 09190424205 تماس بگیرند.