آخرین مهلت ثبت نام در سومین دوره کارگاه های بین المللی PAM با عنوان 'کاربرد نانومواد در پزشکی' به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف تا 15 مهرماه اعلام شد.

به گزارش مرورنیوز به نقل  از دانشگاه صنعتی شریف، سومین دوره کارگاه های بین المللی PAM با حضور محققان برجسته داخلی و بین المللی در حوزه های مرتبط با علوم نانو و پزشکی، روزهای 12 تا 14 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
آشنا کردن اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان رشته های پزشکی، مهندسی و علوم پایه با کاربردهای روز نانومواد در پزشکی، بسترسازی به منظور همکاری مشترک رشته های فنی و مهندسی با رشته های پزشکی، ایجاد و توسعه افق های جدید علمی در زمینه نانوپزشکی برای استفاده دانشگاهیان و پژوهشگران، بحث و تبادل اطلاعات بین مخاطبان، آشنایی متخصصان علوم پزشکی با رویکرد مهندسی نانومواد، انتقال دانش و فناوری در حوزه پزشکی و نانو، جهت دهی به تحقیقات پزشکی و درک اهمیت و ضرورت انتخاب درست زیست مواد با توجه به ویژگی های هدف موردنظر، از جمله اهدافی است که در این کارگاه بین المللی دنبال می شود.
در این رویداد بین المللی، استادان مطرحی از آمریکا و یونان حضور می یابند و آخرین دستاوردهای علمی خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند.
ارتوپدی و دندانپزشکی، تشخیص و تصویربرداری، دارورسانی و ژن درمانی، چاپ سه بعدی ارگان های مصنوعی، سلول های بنیادی، سمیت نانو مواد، استانداردسازی و اخلاق در پزشکی و پوست و زیبایی از جمله موضوعات مورد بحث در این کارگاه آموزشی است.
علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی http://physics.sharif.ir/~pam/index.php/pams-3-school مراجعه کنند.