تمرین امروز تیم استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی آبی‌پوشان با مربی دروازه‌بان‌ها شوخی جالبی کرد.

به گزارش مرورنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد ساعت 12 امروز (یکشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* ملی‌پوشان استقلال و امید نورافکن در تمرین حضور نداشتند.

* با توجه به اینکه بازیکنان روز گذشته در دو گروه فوتبال بازی کرده بودند، تمرین امروز به ریکاوری اختصاص داشت.

* روزبه چشمی مانند روزهای گذشته بیشتر به دویدن دور زمین و انجام کارهای اختصاصی زیر نظر پزشکان مشغول بود.

* پیش از آغاز تمرین، علی چینی به دلیل اینکه بازیکنان زودتر وارد زمین و پا به توپ شده‌ بودند، ناراحت بود و با ناراحتی به آنها گفت: چه کسی به شما گفته پا به توپ شوید؟ به رختکن بروید تا تمرین آغاز شود.

* سه هوادار از دبی آمده بودند تا با علیرضا منصوریان عکس یادگاری بگیرند. همچنین سرمربی استقلال پیش از رفتن به داخل زمین با خبرنگاران خوش و بش کرد.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و سپس کارهای کششی را انجام دادند. به هنگام تمرین کششی، منصوریان به شوخی مقابل حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال مانند بوکسورها مشغول مشت زدن به او شد. همچنین یکی از بازیکنان روی زمین شیرجه زد و به دنبال او سایر بازیکنان هم به شوخی این کار را انجام دادند. عکاسان کنار زمین از این صحنه عکس گرفتند، اما منصوریان از طریق محمد خرمگاه از عکاسان خواست عکس نگیرند.

* کاوه رضایی که در تمرین روز گذشته حضور نداشت، در محل تمرین حاضر بود. در جریان تمرین، منصوریان درباره نحوه شوت زدن با این بازیکن صحبت و تمرین کرد.

* خسرو حیدری با تأخیر چند دقیقه‌ای وارد زمین شد.

* حدود 10 نفر از هواداران استقلال در محل تمرین حضور داشتند. نصرالله عبداللهی در محل تمرین بود، اما بهتاش فریبا در این تمرین حضور نداشت.

استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.

منبع: تسنیم